9.1.21

"EL NO-RES PERDURA SEMPRE" SORTIRÀ PUBLICAT AQUEST ANY!

El llibre que us deia en l'entrada anterior que havia compost amb els poemes per la meva filla, ha tingut la sort de guanyar un premi i serà editat aquest any 2021.

Després d'haver-lo acabat, el vaig enviar primer a un premi dels que diuen que ja estan "aparaulats", o que sempre guanyen els amics de l'editor que l'ha de treure, però jo no ho sabia. A continuació el vaig enviar a un premi que em va semblar més independent, convocat per l'Àrea de Normalització Lingüística de l'Ajuntament de Pollença. Es diu Premi Pollença de Poesia, era la desena edició i els llibres els publica El Gall editor, una petita editorial de Mallorca.

A principis de novembre em van trucar per donar-me la notícia. Per la Covid no s'ha pogut fer cap acte de lliurament ni res semblant. Potser quan surti el llibre, cap a l'estiu, si les circumstàncies ho permeten.

He d'agrair als membres del jurat, Marcel Riera Bou, Laia Martínez López i Antoni Xumet Rosselló, als qui no conec, que trobessin que el llibre valia la pena. També m'he trobat molt a gust amb el seu comentari:

El llibre és una meditació sentida, però no sentimental” sobre la pèrdua d’una filla estimada. Des de la premonició fins a l’assumpció, El no-res perdura sempre detalla un procés ple de dolor “amb emoció i delicadesa”, en què la ferida del temps només troba refugi en la música i les lectures pautades pels poemes.

La notícia en premsa: diari Ara Balears i Diario de Mallorca.
Entrevista a Ràdio Pollença (13-XI-2020) amb motiu del premi (mp3 18,8 MB).






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?